Herroepingsrecht

Retourvoorwaarden

gepersonaliseerde producten

Het herroepingsrecht is officieel uitgesloten voor alle maatwerkproducten of gepersonaliseerde goederen. Druk- en printwerk kun je daarom niet terugsturen. Deze goederen zijn op jouw vraag gepersonaliseerd en niet weer opnieuw te gebruiken.

Uiteraard geniet je garantie bij fout geleverde goederen.

Bij beschadigde levering aan verzenddozen:
Bij beschadigde oververpakking of verzenddozen vragen wij dit onmiddellijk bij het aannemen van uw zending te melden aan de chauffeur.
De chauffeur heeft daartoe een “meldsysteem” in hun handscanner of op hun leverborderel. Vermeld daar in “beschadigde verpakking ontvangen” + een korte omschrijving.
(een foto nemen is aangeraden.)
Bel ons om verder af te spreken (B) 09 282 84 38

Bij beschadigde goederen in uw verzenddoos:
Bij goederen die beschadigd in de doos zitten, vragen wij onmiddellijk een foto te nemen van het totaal beeld (doos + goederen + beschermfolies / luchtkussens) en detailfoto’s.
Bel ons om verder af te spreken (B) 09 282 84 38

Niet-gepersonaliseerde producten

Niet-gepersonaliseerde producten kun je terugsturen. Neem hiervoor eerst contact op met onze klantenservice.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het product fysiek in bezit kreeg. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, moet je ons duidelijk aangeven dat je het product terug wil sturen. Dit kan bijvoorbeeld door ons een mail te sturen (info@sticker.be). Vermeld hierbij duidelijk je ordernummer.

Wanneer wij de producten later dan 14 dagen na de melding van terugsturen ontvangen, vervalt het recht op herroepen. Zorg dus dat je bewijs hebt dat je de producten op tijd hebt verzonden.


Bij foute keuze:
Het kan altijd zijn dat je misschien het verkeerd product koos.
Je kunt goederen binnen de 7 dagen terugsturen onder de volgende voorwaarden: De goederen moeten nog in de originele, ongeopende en ongeschonden verpakkingen zitten.
Je zorgt zelf voor de verzending. Zorg dat je zending met ontvangstbewijs hebt. Je kan ook de goeder bij ons binnen brengen, enkel na afspraak.
Indien het een terugzending betreft van een verkeerd besteld artikel, wordt er een kost aangerekend = 10% van de aankoopwaarde en een administratiekost van € 8 (incl. btw)
Bel ons eerst om deze retour aan te vragen (B) 09 282 84 38
(Uitzondering op gepersonaliseerde producten: Vanwege het persoonlijke karakter komt dan het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling te vervallen.)

Bij foute levering door ons:
Bij een volautomatische picking kan er wel eens wat misgaan, wat echter heel uitzondering is.
Wij ruilen met alle plezier de goederen om.
Bel ons om deze retour aan te vragen (B) 09 282 84 38

Bij defecte levering:
Je geniet de algemene en standaard garantie.
Wij ruilen met alle plezier de goederen om.
Bel ons om verder af te spreken (B) 09 282 84 38

Bij beschadigde levering aan verzenddozen:
Bij beschadigde oververpakking of verzenddozen vragen wij dit onmiddellijk bij het aannemen van uw zending te melden aan de chauffeur.
De chauffeur heeft daartoe een “meldsysteem” in hun handscanner of op hun leverborderel. Vermeld daar in “beschadigde verpakking ontvangen” + een korte omschrijving.
(een foto nemen is aangeraden.)
Bel ons om verder af te spreken (B) 09 282 84 38

Bij beschadigde goederen in uw verzenddoos:
Bij goederen die beschadigd in de doos zitten, vragen wij onmiddellijk een foto te nemen van het totaal beeld (doos + goederen + beschermfolies / luchtkussens) en detailfoto’s.
Bel ons om verder af te spreken (B) 09 282 84 38

Hoe inpakken voor terugzending?
Transporteur gebruiken veelal permanent klevende labels. Daarom is het noodzakelijk om uw de teruggestuurde goederen extra te verpakken.
Eventueel kan je hiervoor onze verzenddoos hergebruiken of kan je de originele verpakkingen inpakken in stevig papier of karton. Fout of te licht verpakte goederen worden geweigerd.
Vooraleer je goederen inpakt om aan ons te retourneren, gelieve er op toe te zien dat je geen tape/etiketten op de originele (commerciële) verpakking hebt gekleefd en dat er niet op de verpakking is geschreven.
Zou de originele (commerciële) verpakking uiteindelijk toch beschadigd of geopend zijn zal er niet gecrediteerd of geruild worden.

Uitzondering op gepersonaliseerde producten: (zoals polsbandjes, jetons, relatiegeschenken en textiel door ons bedrukt met uw naam en/of logo)
Vanwege het persoonlijke karakter komt dan het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling te vervallen.

Bovenstaande herroepingsrecht geldt enkel voor de particuliere consument en is niet voor bedrijven van toepassing.

Winkelwagen
TRANSLATE
Scroll naar boven